Jeg mangler et forløb
Hvis du mangler et forløb, så skal du kontakte den afdeling eller enhed som du forventer at få forløbet fra.
En tid er registreret forkert
Hvis en tid for fx en aftale i dit forløb er registreret forkert, ifht hvad du forventer, så skal du kontakte den afdeling eller enhed, som du er tilknyttet.
Kan en pårørende blive koblet på mit forløb?
Nej det er desværre ikke muligt, men vi håber på at kunne tilbyde dette i fremtiden.
Jeg har et sundhedshedfagligt spørgsmål
Hvis du har et sundhedsfagligt spørgmål, så skal du kontakte den afdeling eller enhed som du er tilknyttet. Du kan gøre dette i beskedsystemet i appen, hvis du har et forløb.
Kan jeg få mit forløb slettet?
Ønsker du at få dit forløb slettet, så skal du kontakte den afdeling eller enhed som du er tilknyttet.
Jeg ønsker at få min bruger slettet
Ønsker du at få slettet din bruger, skal du kontakte Emento på telefon: 72 22 70 70 (åben hverdage 8-16)
Jeg oplever et problem med appen, som skyldes noget teknisk
Oplever du en teknisk fejl, der ikke er beskrevet herover, kan du kontakte Emento på telefon: 72 22 70 70 (åben hverdage 8-16)